Нова изява на бойната машина


Полската бойна машина Йоана Йеджейчик излиза в битка срещу шампионката на UFC в категория перо Роуз Намаюнас. Американката не изпитва никакво съмнение, че ще победи в реванша.


“Йеджейчик не успя да ме сплаши. Целият ореол на страх изчезна още след първата битка. Тя се опита да се коригира, когато беше на сцената с мен. Все пак моят обикновен вид близо до нея я влуди и всели страх в нея. Изглежда, че във втората битка нищо няма да се промени.

Аз непрекъснато се подобрявам и ставам по-добра. Моите реакции, рефлекси, физика и ум сега са на най-високо ниво, което ще ми позволи да бъде доминираща шампионка. Аз не знам точно какво ще се случи в реванша, но имам намерение да я ударя в лицето, да я хвана и да я задуша", закани се Роуз.

Срещата между Роуз Намаюнас и Йоана Йеджейчик ще се превърне във второто основно събитие на турнира UFC 223, който ще се проведе утре в Барклис център в Бруклин, Ню Йорк.

Коментари